Tuesday 30 September 2014

HERBAL BLEND CREAM

..Alhamdulillah...sebab apa , saya nak share produk yang saya pakai ni..memang sangat2 mujarab dan berkesan..selama ni saya ada masalah kulit, gatal2 , bintik2 merah, kulit mengelupas, kulit kasar, terutama bahagian belakang ..kalau dah cuaca panas, badan mengeluarkan peluh, hah, mula la gatal sana gatal sini...sampai rupa kulit bukan mcm rupa kulit sudah..haha....sampai satu hari, kakak saya sendiri perkenalkan KRIM HERBAL BLEND, produk shaklee.
.pada mula nya saya kurang yakin, sebab sebelum ni, mcm2 krim di pakai tapi tambah rasa melecet kulit di buatnya..malah tambah gatal....alhamdulillah sekali lagi, selepas saya gunakan selama seminggu, gatal2 kat belakang makin berkurangan, kulit yang dahulu nya agak kasar,kini semakin halus, tidak seperti sebelum....hanya tinggal parut , insyaalah kalau d amalkan setiap hari, parut2 juga akan hilang.... harap maaf saya xdapat nak share pic before after..

           sekian terima kasih..

find me at fb : Aishah ariffin
follow me at instagram : ecache93

No comments:

Post a Comment